close

 

 

 

 

Hush

 

김희진 조혜음作詞‧남혜승 김희진作曲‧Lasse Lindh演唱

 

 

Through the endless daydream

穿越無盡的白日夢

I saw you on the way back

我在回來的路上看見你

There I walked with you in my arms

在那裡 我攬著你向前行

 

Through the blurry darkness

穿越朦朧的幽暗

Who's veiling on the twilight

是誰隱身在薄暮之中

We've been far away from my fears

我們早就遠離曾經的恐懼

 

Somewhere else I'll see you

或許在哪個地方看見你

Our days be like a blossom

我們的日子會像花兒一般

Blooming all around you so bright

在你周圍耀眼的盛放

 

By and by, I'll miss you

不久之後 我會想念你

and your laugh like a sunshine

還有你如陽光般的笑容

Fading into shadow of tears

消逝在淚水的影子中

 

All around me is your light

你的光芒圍繞著我

With you, everything so shines

有了你 一切都如此燦爛

How come we'll leave all behind

我們怎麼會拋下一切呢

Cause your love is falling on my heart

因為你的愛墜落在我心間

And I'm falling for you

而我墜落於你

Falling with broken wings again

和折斷的羽翼再次墜落

 

Hush, now my angel,

噓 此刻我的天使

I will always be with you

我會永遠和你在一起

In your pretty smile, in a glow of tears

在你美麗的笑容裡 在你閃爍的淚水裡

Out across the frosty night

度過寒冷的夜晚

I'll be there with you

我會和你在一起

 

Maybe someday you'll wake up alone without me

也許有天 你會孤獨的醒來 身旁沒有我

But don't cry again

但請別再哭泣

I'll be waiting here

我會在這裡等你

Where the moon is on the rise

在這月亮升起的地方

As the olden days

如同往昔

~

I could just go with you

我可以就這樣和你一起走

between our time

在屬於我倆的時光

Where they can't find us somehow

那裡沒有人會找的到我們

 

You could just come away with me out there

你可以就這樣向我走來

Where we could dream away all day

在我們可以每天做夢的地方

 

Hush, now my angel,

噓 此刻我的天使

I will always be with you

我會永遠和你在一起

In your pretty smile, in a glow of tears

在你美麗的笑容裡 在你閃爍的淚水裡

Out across the frosty night

度過寒冷的夜晚

I'll be there with you

我會和你在一起

 

Maybe you'll always breath in me,

也許你永遠都在我的鼻息

Ever in my heart

在我的心裡

All the little pieces of you

與你有關的每件事

Look how they shine above

看起來是如此的閃耀

Come away with me tonight

今晚跟我一起走吧

We'll be dreaming away there

我們會永遠在那裡作夢

 

Maybe you'll always breath in me,

也許你永遠都在我的鼻息

Ever in my heart

在我的心裡

All the little pieces of you

與你有關的每件事

Look how they shine above

看起來是如此的閃耀

Come away with me tonight

今晚跟我一起走吧

We'll be dreaming away there

我們會永遠在那裡作夢

Always

永遠

 

 

 

鬼神

 

相愛 

 

相逢 

 

 

引用網圖文字影音薇妮動畫

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Lasse Lindh演唱:Hush 噓
    全站熱搜

    古老天使 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()